Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1010Д: ДВИГУН
Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей. 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи. Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається. Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла. Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї. Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби. Висока горловина паливного бака – зручно заправляти. Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока. Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром. ТРАНСМІСІЯ
Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі. Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання. Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури. Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач. Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби. РАМА
Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі. Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві. Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок. Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі. Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається. Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт. Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби. Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою. ЕРГОНОМІКА
Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд. Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції. Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання. Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі. Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.